Ny blogg, Livet öppnas pånytt, min reinkarnation

Nu har jag äntligen skaffat blogg, ett nytt sätt att lägga ut mitt liv på papper. Mitt mål med denna blogg är enkel, för jag är en ganska encellig och miserabel person. Vadan dessa händelser som för mig in i en skepnad, lik vår vän snigeln i björnes-magasin, framför datorn för att ägna minuter, ja timmar, är ganska simpla, ty jag är en encellig och miserabel person. Jag vill få er att förtära mina bokstäver, ni skall finna sens bland mitt essentiella svammel. Är det så att ni inte finner någon logik mellan orden, är det för att jag, med berått mod, gjort det förnuftsvidrigt.

Ni som nu läser dessa bokstäver ådrar säkert efter ett slut på denna text, men för att jag förberett mig på detta och har på så sätt fått kunskap av detta, kommer jag att fortfara denna horibla text i en kort serie med oförnuftig skrift.

Jag vill, med all respekt, nämna mina käraste vänner i min blogg, men eftersom jag inte frågat om medgivande tillägnas de olika kåd-namn för att de, även efter mitt stora genombrått inom bloggning som gjort mig till proffesionell och kompetent bloggare, ska kunna klassificeras som "anonyma".

Nu skall jag vända skynke, och med dessa ord kastar jag hare på prästen och intar sängläge.

Godnatt mina följeslagare


Kommentarer
Postat av: Carola

Hmm... verkligen intressant och djupsinnigt... Är det Nobels nobla litteraturpris som hägrar???

2009-09-30 @ 11:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0