Ny hårbeklädnad

Vid ett ensaka tillfälle, under dagens lopp, fann jag mig sitta och använda min hand som en rotationsappartat på min hårbeklädnad. Detta resulterade avsevärt pompöst hår, likt håret på trosförvanterna Fluff; detta i dock mindre storlek. Det som jag just producerade ur mitt svalg, min nyhet om min hårbeklädnad och sedan applicerade på denna sida, för att överföra nyheten till ER, har jag, som sagt, fått flera tusen FJUN att leva i symbios och skapa ett stort samhälle mitt på min skalp. Detta gav upphov till ett plötsligt svaghetstillstånd och beundran bland mina sympatisörer, eftersom jag, till vardags, är ganska luftig på och runt huvudsvålen.
Ack vad man kan få uppleva lycka under dygnets ljusa del.

Inom kort skall jag, Putt, börja avresa till åkdonsanstalten, där mitt cerebrum skall intaga omedveten bruksanvisning till hur man skall hantera ett så kallat fortskaffningsmedel. Till min fasa har priset för att antaga denna undervisning, uppnått en så stor altitud att det utsöndrar avsmak att ens giva det en sekunds tanke. Melankoliska melodier spelar i mitt innandöme vibrerar av oskuld då jag, utan mat i magen, förbereder mig för avgång.

Två gånger kvar till epilogen av den vetenskapliga lärobyggnaden
Två gånger...kanske tre
vi får se...vad som står i farstun och väntar


En tanke som väcker både oro och förståelse för hur jag, er fullärda hantverkare inom kompetent bloggeri, känner sig.

Nu avgår jag med stoltheten i halsgropen och giver er en stor tacksägelse, och sätter min tillit på att ni kvarlämnar en liten bud, ni som läser detta det vill säga.

Frid på er, anhängare

Kommentarer
Postat av: anne

hääilt otroligt :D

2009-10-01 @ 19:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0