Min bloggningskompetens sviktar

Nu, vid detta ögonblick, iklädd i mitt nattlinne, funderar mitt ego på vad som skall pupliceras idag, Dagens Luft om så vill kallas.

Mitt mål, att nå första pris inom bloggning och således få bli professionell bloggare, ser ut att grumlas bort. Detta förty att min inspiration har gjort sina sista dager här på denna blogg, min inspiration har slått läger, som det sägs i folkmun.

Hos mina närmaste anhängare, de som gått föjle under min vidsträckta färd till att bli kompetent bloggare, Rödi, Ekorre, Märren och BlåndieSprätten, vars tankar endast består av olika versioner som slutligen kan summas upp med ett enkelt: "vadan detta" när ni läser denna melankoliskt sorgsna text, vars innehåll är ett aktualitetiskt faktum.

Varför min internetdagbok skulle förtäras och få sin existens upphörd beror, i de största, att dess skriftliga skönhet är, till hög grad, propert och fagert. Detta, jag befarar, kommer att leda till nedsänkt stilnivå, eftersom den stora press på att skriva en proper blogg, giver mig ständig hjärtsvikt då bloggeri-skrivar-dagen nalkas, och jag vägrar leverera en oangenäm bild av min blogg till er läsare som, om ni giver det tanken att om mitt skrivande fortskrider, skulle ge en inkorrekt bild av min så kallad fyndighet; espri, i form av inlägg som är helt förnuftsvidriga och kväljande. Om ni så önskar, så kan ni lämna underrättelse ifall ni motsäger detta: mitt ego viskar att skriften, som är nu skriven, håller låglänt, i fråga om stilnivån. Jag anser även att mitt skämtlynne sakta tinar bort. Detta resulterar en officiell tillslutning av denna blogg, eftersom antalet som förtär denna text inte är i stor skala.

Er tillgivne, Putt den kättjefulle

Kommentarer
Postat av: anne

med tanke på framtidens hårda dagar så ere bra att du åtminstone ha skriva några inlägg som kan få me på bättre humör så den stunder kommer. tack putt!

2009-10-02 @ 22:14:39
Postat av: Sned

Käre Putt, vadan denna misär så som du så oförglömligt talar om? Ingen har någonsin uppkommit till din status bloggskrivare, inte heller i den inom närmaste sedda framtid skulle jag tro.

Fortsätt förverkliga dina tankar och se att de kommer som önskat. Stilnivån håller du, så som fågeln flyger,instinktivt.

2009-10-03 @ 01:05:00
Postat av: Sned

Antalet som förtär bloggen kommer i sinom tid, ingen har blivit känd över ett månvarv.

2009-10-03 @ 01:06:30
Postat av: rödi

Du kan tro att textens stil kommer att hålla sin glans och att du KAN fortsätta utvika dina tankar om hår och annat dylikt och vettigt.

Du borde också låta internet dagboken få liv, i meningen att skriva inlägg för att få ett avsevärt antal anhängare i ditt liv. Detta skulle leda till en ännu skönare stilnivå (som du sökt efter) och en undervisnings punkt åt de outbildade horderna som scannar det globala nätverket.

2009-10-03 @ 11:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0