En sjuk dag

Nu befinner jag mig i sängläge, fostersällning om så önskas veta, och upplever hur en sjukdom, sakta men säkert, utgör ett hot mot min mänsliga existens. Mitt cerebrum upplever stor oordning och jag trånar efter odören av en Ekorre.

Tidsmätaren har sina långa armar placerade på 19.24 och jag är redo att bli ofredad av john blund. Visserligen brukar jag infinna mig inbakad i min sovmövel när bjällran givit slag för 21.00, detta vid endast enstaka tillfällen. Men trots att jag givit mina förhoppningar på ett rapid besök av john blund, vilket skall göra mig avdomnad och redo, finner jag misstro till hur jag skall kunna gripa tag i en sömn, värd att kallas behagande. Detta är bortom mitt förstånd som homo sapiens.

Nu skall jag giva john blund en chans att överrumpla mig och ta mig in i dunklet, där endast fantasin kan sätta stopp för det möjliga.

Frid på er, Anhängare
Putt den sjuke

Kommentarer
Postat av: Märren (J)

Åh, Putt. Jag hoppas verkligen att sjukdomen inte bryter ut ordentligt utan att du snabbt blir frisk som en nötkärna!

2009-10-15 @ 18:38:31
URL: http://www.ester-lisa.papper.fi
Postat av: Anonym

en Ekorre trånar efter odören av en Bofink

2009-10-15 @ 19:06:05
Postat av: Snedpannlugg

Helt otroligt!

Kry på dig

2009-10-15 @ 23:59:16
Postat av: Putt

Ja e ganska nöjd sköv snedpannlugg ;)

2009-10-16 @ 14:04:49
Postat av: älskarjellevarehenget

Stackars pluttelutten, jag saknar dig i rummet brevid. Jag önskar vi kunde ändra på allt och igen bli som två vildhästar på sommarbete, jag vill känna din närvaro i min smiskiga själ. Det är din närhet som fattas för att mitt liv skall bli underbart jag vill känna dig både fysiskt och psykiskt i min själ. Älssskkaaar diiig miin smutteputt <333333333333333333 Puusss****** och kraaamm saaaaknar dig sååååå myyycket :'(

2009-10-20 @ 11:36:54
Postat av: röödi

Eftersom du (Putt) nu borde har hämtat dig från din otrevliga cellpandemi borde skrivandet av denna ytterst underbara och läsvärda blogg återupptas så att vi. Läsarna. Kan ta del av dina smekande ord mot våra hjärnhalvor och åter igen bli upptagna av berättelsen från dit (PUTT's) liv.

2009-10-30 @ 23:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0